Seuraava aamu alkoi konepellin kittaamisella, samalla hioin myös puskurin P400 epäkeskolla kittasin siitä isoimmat kiveniskut.
Kun sain kittaukset tehtyä niin olikin hiontamaalin vuoro. Tähän sain vinkkiä Colornetin teknikolta Jari Katajistolta kun siinä sattui käymään, hän ehdotti, että ensin Spies Heckerin 5340 märkää-märälle ja siihen päälle lakkaa.
Ja näin tein ja tykkäsin! Näkee tasan tarkkaan jäikö muotovirheitä tai muuta korjattavaa, ja jäihän sitä pikkasen, joten uunitus, hionta ensin P240 pitkällä käsilossilla niin, että meni puhki ja totesin, että vaatii vähän vielä kittiä, joten pari kierrosta kittiä ja hiontaa P240 ja lopuksi konepelti yli P320 ja uusi pohjaväri - lakka yhdistelmä konepeltiin.
Lokasuojat ja puskuri olivat ok ensimmäisen jälkeen.
|
Puskuri odottaa pohjaväriä |
|
Valmiina pohjaväriin |
|
Valmiina pohjaväriin |
|
Märkää-märälle pohjavärissä |
|
Märkää-märällä pohjavärissä |
|
Ja lakattuna |
|
Lakattuna |
|
Ei ollut aivan vielä valmis, kittiä pikkasen ja uusiks |
Tämä päivä loppui pohjaväri - lakkayhdistelmän uudelleen tekemiseen.
|
Konepellissä uudestaan märkää-märälle ja lakka. Kuvasta uupuu se lakkaus :D |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti